Le forum des figurines 12 pouces.

AccueilAccueil  FAQFAQ  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  

Partagez | 

THOR RAGNAROK - GLADIATOR THOR DELUXE VERSION - MMS

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
cid

MessageSujet: THOR RAGNAROK - GLADIATOR THOR DELUXE VERSION - MMS    Ven 29 Sep 2017 - 10:25

Citation :
“So much has happened since I last saw you! I lost my hammer, like yesterday, so that's still fresh. Then I went on a journey of self-discovery.”

With less than a month time to the release of the highly anticipated Marvel blockbuster Thor: Ragnarok, fans are extremely excited to see Gladiator Thor heading into a deadly contest and team up with his former ally and fellow Avenger..The Incredible Hulk, to save his home from the imminent destruction by the powerful villain Hela!

Making a brand new appearance in Thor: Ragnarok, Hot Toys is delighted to present to you the latest 1/6th scale Gladiator Thor collectible figure with astonishing likeness of the actor Chris Hemsworth as Thor in the movie. The beautifully designed 1/6th Gladiator Thor collectible figure features a newly developed head sculpt with Gladiator marking, a specially tailored gladiator armor with a red-colored cape, a Gladiator helmet, a shield, an assortments of weapons including swords, daggers and a mace.

This Deluxe Version will specially include two additional Einherjar Swords and a Sakaar Rifle.

Treat yourself with such a remarkable figure ahead of the release of the movie!
Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur http://www.gamekult.com/blog/cid78/
red360
Modérateur
Modérateur

MessageSujet: Re: THOR RAGNAROK - GLADIATOR THOR DELUXE VERSION - MMS    Ven 29 Sep 2017 - 16:47

Superbe fig...j'aime beaucoup.

MessageSujet: Re: THOR RAGNAROK - GLADIATOR THOR DELUXE VERSION - MMS    Ven 29 Sep 2017 - 19:55

Un Mojolnir en bonus aurait été super, même si pas raccord avec le film
Voir le profil de l'utilisateur https://www.flickr.com/photos/docteurki/albums
Fab.H.Mace

MessageSujet: Re: THOR RAGNAROK - GLADIATOR THOR DELUXE VERSION - MMS    Sam 30 Sep 2017 - 5:46

Il y a quelques mois, cette fig' m'aurait intéressé mais plus maintenant. No
J'ai mis plus de temps que la plupart des gens, mais, ça y est, je m'suis lassé des films de super-slips.
Oh, il y a bien que les Gardiens de la Galaxie qui suscitent encore mon intérêt, mais c'est davantage à cause du côté SF décomplexé.
En d'autres termes, c'est pas avec les figs' de super-héros que Hot Toys me soulagera du peu de thunes que je gagne. Siffle
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: THOR RAGNAROK - GLADIATOR THOR DELUXE VERSION - MMS    

THOR RAGNAROK - GLADIATOR THOR DELUXE VERSION - MMS
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1